[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 09:33:48 CEST

Sziasztok!
Ezúton szeretnék reagálni a fenti levelekre.
Nem kell Bugár Józsit felkeresni, tisztában van a helyzettel, aminek én
vagyok az előidézője és valószínűleg a megoldója is. Az IT Bizottság
vezetőjeként és a Versenybizottság minősítési referenseként egyértelműen az
én feladatom az aktuális ranglista előállítása (vagy ennek technikai
hátterének megteremtése).
Az elmaradás oka az új rendszerre való átállás, illetve az időhiány
részemről. Jelenleg a 8 órás állásom mellett a Hungária Kupa térképeinek
nyomdai előkészítésével is sikerült túlvállalnom magam. A helyzet augusztus
első felében felében fog javulni a főállásomból történő felmondással.
A következő fontos dátum ranglista szempontból augusztus 31., az addigi
végleges ranglista alapján történik az ONEB rajtlista sorolása. Ennek
kapcsán az ígéretem:

*Amennyiben augusztus 31-ig az addig lezajlott versenyek 75%-áról
(leszámítva a rendezői adatszolgáltatás hiányát) nem lesz kiszámított
rangsorpont és összesített ranglista, minden MTFSZ-ben betöltött
tisztségemről lemondok.*
A fenti dátumig nem garantálom, hogy bármilyen, a témához kapcsolódó
levélre reagálok.

Üdvözlettel:
Petrócki Ádám