[Tajfutas] Vértes Kupa érmek

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2016. Júl. 18., H, 19:02:56 CEST

Tisztelt Rendezők!

Szerintem is minden tiszteletet megérdemelnek a rendezők hogy a szezon
eddigi legkedvezőtlenebb időjárási körülményei között is helytálltak. Én is
láttam kemény pályákat a fiatalabb korcsoportokban, de engedjetek meg egy
kis kritikát az F70-es második napi pályával kapcsolatban. A pálya az előző
napról már ismert területen került kitűzésre, egyetlen pont volt 50 méternél
távolabb az utaktól és 90%-ban úton futással volt teljesíthető. Szerintem
tökéletesen megfelelt volna egy F12C pályának. Ha lehet, máskor ne
kíméljetek minket ennyire...
Üdvözlettel
Csongrádi Jenő