[Tajfutas] Fw: Laci Bácsi

Viczena Miklós viczenamiki at t-online.hu
2016. Júl. 13., Sze, 23:23:21 CEST

From: Viczena Miklós
Sent: Wednesday, July 13, 2016 9:31 PM
To: László Kaján
Subject: Re: [Tajfutas] Laci Bácsi

LACI ! ég veled!
Nagyon sok versenyen együtt komolykodtunk és hülyéskedtünk.
Mindig is csodáltam a munka tűrőképességedet (  korod és egészségi állapotodat figyelembe véve ) , a lojalitásodat , hogy senkivel nem  kerested a konfliktust , és ha valaki próbálkozott , Te mosolyogva csak azt  mondtad ,  most ez van.
Anno egy Vértes kupán bontás kapcsán találkoztunk össze. A Te   pontjaidat  már leszedtem , és ott volt a táskámban . Én ( szabálytalanul ) felkínáltam , hogy dugd le. Te azt mondtad végig csinálom . És én vissza mentem Veled minden egyes lebontott pontra , de Te megcsináltad!!
Nem tudom mit viszel el magaddal , de ezt a mondásodat senki nem veheti el Tőled : ROSSZ HELYEN VOLT A PONT , NEM OTT VOLT AHOL KERESTEM !!
Már most nagyon hiányzol , pedig csak most mentél el.
LACI !
Szerintem minden magyar tájfutó ma főhajtással adózik  azért a munkáért és lelkesedésért amit Te a tájfutás “ szürke “ eminenciása szívvel – lélekkel csináltál.
Köszönöm , hogy társak , barátok lehettünk .
Szervusz LACI !
     Miklós