[Tajfutas] versenyek MA

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2016. Júl. 6., Sze, 19:16:14 CEST

Hááát Viktor, ez nem így van!
Valóban nagyon, de nagyon nem szerencsés ha a javító és az ellenőrzőbíró ugyan az a személy! És igen, a térképet is ellenőriznie kell!

Mozsár

  3. Az én olvasatomban az ellenőrző bíró nem a saját térképhelyesbítői munkáját ellenőrzi, hanem a pályakitűzőjét, és a versenyrendezést!!! Az ő térképhelyesbítői munkáját tulajdonképpen én ellenőrzöm, amikor kitűzöm a pályákat a terepen. Elő is fordul időnként, hogy hozzárajzolok, vagy átrajzolok valamit a térképen, vagy ha nekem túl nagy falat, akkor megkérem, hogy az adott részre menjen vissza, és ha már nekem mint pályakitűzőnek megfelel, akkor teszek csak oda pontot. Minket ezért megkritizálsz, miközben kitűnően működik Imrével most már évek óta az együttműködés, miközben több nagy versenyről olvasom, hogy rossz helyen volt a pont, nem jó volt a térkép, összekeverték a pótszimbólokat meg még mit tudom én mi minden nem történt csak az idei évben. Na nálunk ilyen szerencsére már elég régen nem fordult elő, amikor variáltam az ellenőrző bíró, vagy a pályakitűző személyével, akkor sajnos akadtak időről-időre ilyen-olyan zűrök.