[Tajfutas] Szépalmai Rövid, Váltó OB és Magyar kupa halasztás

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2016. Jan. 12., K, 17:12:31 CET

Szivák Ildi levelét továbbítom:

Kedves Mindenki,

Mára az előrejelzésben lefelezték a hétvégére várható hó mennyiségét. A
tegnapi gigantikus eső után már teljesen biztos, hogy nem tudunk SKIO
versenyt rendezni a következő hétvégén Szépalmán. El kell halasztanunk
az eseményt 2016. február 13-14-re. Szóval legközelebb a tervek szerint
február 6-7-én rendezzük meg a Középtávú OB-t és Magyar kupát Hidegkúton.
A maradék két januári hétvégére nem tervezünk versenyt, mert más
tájfutós elfoglaltsága lesz sokaknak a mezőnyből.
Jövő hét derekán kezdődik Németországban a Sítájfutó Szenior VB (itt
magyarok is indulnak) és felnőtt Világkupa futam 2. fordulója.
Folyamatosan jelentkezünk majd az eredményekkel és beszámolókkal a
facebook sítájfutók csoportban és az MTFSZ oldalon.

Üdv.:
Szivák Ildi