[Tajfutas] Versenyértesítő Sprint és Váltó SKIO OB és Magyar Kupa futam

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2016. Jan. 7., Cs, 16:12:00 CET

Szivák Ildi levelét továbbítom:

Kedves Sporttársak!

Elkészült és alább csatoltam a szépalmai sítájfutós hétvége (január
16-17.) versenyértesítőjét előzetes pályaadatokkal. E hét végére meleget
s sok csapadékot ígérnek, így nagy valószínűséggel azt a kb. 10 cm havat
el fogja verni az eső. Lehűlést, vagyis 0 fok alatti hőmérsékletet csak
jövő hét keddtől jósolnak csapadékkal együtt. Szóval a szépalmai verseny
megrendezése is kétséges. Meg kell várnunk, hogy mi és mennyi esik jövő
hét elején. Ettől függetlenül arra kérlek Titeket, hogy nevezzetek a
versenyre a határidőig, ezzel segítve a munkánkat. A mai napig nem
érkezett előfoglalás a zirci kollégiumi szállásra. Ha valakit érdekelne,
akkor kérem, hogy holnapig jelezzen vissza nekem. Köszönöm. Ha nincs
verseny, természetesen a kollégiumi szállást átrakatom a következő
tervezett versenyidőpontra.

Üdv.:
Szivák Ildi