[Tajfutas] januári sítájfutó versenyek

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2016. Jan. 4., H, 16:16:57 CET

Kedves Sporttársak!

Reggel óta esik a hó a Balatonnál és még holnapra is ígérnek havat. A
mennyiség még elég kevés, de van egy nagyon kicsi esély arra, hogy
hétvégén meg tudjuk rendezni a Hidegkútra tervezett Középtávú Sítájfutó
OB-t és Magyar Kupa futamot. Holnap este már látjuk mennyi hó van a
terepen és ennek függvényében tudok nyilatkozni, hogy lesz-e verseny. Ha
kevés a hó 2016. február 6-7-re halasztjuk az eseményt. Alább találjátok
a kiírást (plusz elérhető az MTFSZ-ről is), értesítő szerdára várható,
amennyiben lesz verseny hétvégén. Várunk Titeket egy balatoni panorámás
versenyre!

A hidegkúti után a következő tervezett esemény a Sprint és Váltó OB és
Magyar Kupa 2016. január 16-17-én Szépalmapusztán. Ennek kiírását Jankó
Tamás (http://www.astrois.hu/skio/) és az MTFSZ versenynaptárában
találjátok meg. A versenyértesítő és pályaadatok szintén ezen a héten,
szerdán várhatóak. Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy ezen a
hétvégén van lehetőség zirci kollégiumi szállás igénylésére. Akit ez
érdekel, figyelmesen olvassa el a kiírást, és minél hamarabb jelezze
nekem, ha érdekli, még akkor is, ha elmarad a verseny. Ennek oka az,
hogy csak 15 fő felett nyitják ki a kollégiumot és kb. két héttel
korábban le kell adnom az igényeket. A hóhelyzet függvényében január
10-11-én döntjük el, hogy meg tudjuk-e rendezni a szépalmai hétvégét.
Akkor jelentkezek ez ügyben további információkkal.

Szeretném jelezni felétek, hogy a facebookon létrehoztunk a Sítájfutók
csoportot, amelyre várunk mindenkit, akit még nem értünk el ott. Az idei
szezonban főként ezen a felületen fogjuk a hazai és külföldi
versenyekről megosztani az információkat, beszámolókat veletek.
Természetesen az MTFSZ honlapon is fenn lesz minden a hazai versenyekről.

Mi rendezők már egy ideje lázasan készülődünk a szezonra, a szánt
felturbóztuk, a terepeket előkészítettük, úgyhogy nagyon remélem az
égiek kegyesek lesznek és nem hagyják, hogy kárba vesszen az eddigi
munkánk. Úgyhogy remélem Ti is lassan előveszitek a felszerelésetek,
régi térképeket és készültök a szezonra. Nálunk Tihanyban lassan lehet
sífutni :)

Szép havas napot kívánok mindenkinek!

Szivák Ildi

*Magyar Nyílt Középtávú Bajnokság és Magyar Kupa**
**futam

**Versenykiírás*

Hidegkút, 2016. január 9-10.

Rendező: Göcsej KTFE és MTFSZ

Versenybíróság
Elnök: Szivák Ildikó
Pályakitűzés és nyomfektetés: Déry Attila és Szivák Ildikó
Titkár: Mézes Tibor Sólyom

Helyszín: Hidegkút, (Balaton-felvidék), 3-400m tengerszint feletti magasság
Időpont: 2016. január 9-10.,
Tartalék időpont: február 6-7.; a verseny időpontját 2016. január 6-án,
az előrejelzésben
ígért hó mennyiségének függvényében véglegesítjük
Versenyközpont: Hidegkút kultúrház, Hidegkút Hosszú utca 20.

Program
2016. január 9. szombat: Középtávú Magyar Bajnokság, rajt: 11:00
2016. január 10. vasárnap: Magyar Kupa futam (normáltáv), rajt: 10:00
Kategóriák
Középtáv és normáltáv: F21E, N21E, -F17, F18-20, F35, F45, F55, -N17,
N18-20, N35,
N45, nyílt (kezdő)
Az indulók létszámának függvényében a kategóriák összevonásra kerülhetnek.
Nevezési díj
Egyéni futamokra: 2500 Ft/futam/fő; -17: 1900 Ft/futam/fő; nyílt:
1400Ft/futam/fő
Nevezési cím
E-mail: Szivák Ildikó e-mail: ildiko.szivak at gmail.com
Nevezéskor kérjük megadni: egyesület neve, versenyző neve, születési
éve, kategória
(versenyszámonként), SI dugóka száma (amennyiben van)
Nevezési határidő: 2016. január 7. (csütörtök)
Határidő után, a verseny előtti napig történő nevezés: 500 Ft/fő ill.
váltó pótdíjjal, verseny
napján legkésőbb a rajt előtt 1 órával 1000 Ft/fő pótdíjjal lehetséges.
Kivétel a nyílt
kategória, ahol a helyszíni nevezés 1400Ft/futam/fő
Térkép és nyomhálózat
Balatonfüred (Siske-tető), 2015-ben felülvizsgált speciális sítájfutó
térkép; méretarány
középtávon és normáltávon 1:10000, alapszintköz 5 méter. A nyomhálózat
motoros
szánnal kerül lefektetésre a verseny előtti napokban.
Pontérintés
SPORTident rendszer, SI dugókák a helyszínen bérelhetők 300
Ft/versenyszám áron
(elvesztés esetén 11500 Ft a pótdíj).
Díjazás
Az első három helyezett éremdíjazásban részesül, az országos bajnokságokon a
győztesek védik egy évig a magyar bajnoki címet.

Szállás
Egyénileg intézendő
Hidegkúton:
Lola vendégház: http://lolavendeghaz.hu/
Kriszt-ház (falusi vendéglátó, egy tetőtéri apartman 3x2 ágyas szobával,
konyha és
fürdőszoba, jó hely). Hidegkút, Patak utca 1.
Telefon: 88/245-151 (este 18-20 óra között)
Tótvázsonyban (5 km):
Hotel Bakony *** http://www.hotelbakony.hu
Cseri kastély *** http://www.cserikastely.hu/
Barnagon (8 km):
Barnagi vendégház: http://www.barnagivendeghaz.
Veszprémben (15 km):
Hotel Magister (PPP kolesz): http://www.hotelmagister.hu/
Egyebek
- A verseny nyílt, bárki részt vehet rajta, ugyanakkor mindenki saját
felelősségére indul!
- A versenyen minden beérkező versenyző frissítőt kap.
- A célban minden elindult versenyző köteles lejelentkezni.