[Tajfutas] tisztújító közgyűlés

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 29., H, 22:02:10 CET

Tisztelt “Közszereplőink”!

Köszönet ezúton is a volt elnöknek és elnökségi tagoknak a munkájukért, és további kellemes, eredményekben és sikerekben gazdag éveket
kívánok minden leköszönőnek a magyar tájfutásban.

Egyúttal szeretnék én is jó hangulatú, eredményes, és sikerekben gazdag munkát kívánni az új elnöknek és elnökségnek, mindannyiunk közös örömére.
Tennivaló most is akad bőven, unatkozni nem fogtok szerintem.

üdv. Viktor