[Tajfutas] A hónap embere

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Feb. 25., Cs, 17:54:26 CET

2016. február 25. 17:24 László Pap írta, <paplaco56 at gmail.com>:

> De mindenki rendör verőnek mondott 2 évig.

Most panaszkodsz vagy felvágsz, és egyébként is semmire nem emlékszel
fogadjunk:-)

Bocs

Más:

Máté Pisti óhajának eleget téve megpróbáltam egy kicsit megmozgatni a
listát. Tudom nem csak én de rajta voltam a dolgon. Részben azért, hogy ne
csak háttérkampányok follyanak.
Belátom, nagyobb elszántság kell a véleményünk választás elötti
publikálásához, mint utána megírni, hogy miért épp a megválasztott elnököt
tartjuk alkalmasnak :-)
Úgyhogy ha valakinek van még valami a bögyében vasárnap reggelig írja ki,
utána már kevésbé hasznos és hiteles.
MM

MM