[Tajfutas] A hónap embere

Komoróczki András komoroczki at t-online.hu
2016. Feb. 25., Cs, 14:35:49 CET

Sziasztok !
Végigolvastam a leköszönö levelet. A vége nem sikerült igazán olyan
korrektnek. Bemutatta a korábbi elnököket, az aspiránsokat, de a végére
mitha elfogyott volna a levegöje ..., söt annál is rosszabb.  Idézem az
utolsó mondatokat:

"Bugár József
Az első találat:
http://www.btfsz.hu/index.php?option=com_munkatars&Itemid=57&detail=9
Még egy, a sportágon kívül nem ismert, köztiszteletben álló, évtizedeken át
bizonyított profi.

Paskuj Mátyás
Aki felelősen akar dönteni, tájékozódjon, akár a Google-on, akár Szegeden,
vagy ahol akar."

Talán egy egy picivel több tisztelet járt volna neki is.
Üdv.  András