[Tajfutas] Fw: állami sporttámogatás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Feb. 24., Sze, 08:38:54 CET

Pista, most inkább már betartom a nemlétező kapmpánycsendet (volt aki ezt
írta- még  magánban) , de azt még megjegyzem, én nem több hónap, hanem több
éve mindig is jeleztem a sportági gondokat, de az süket fülekre talált.
pl.: ilyenek voltak a versenyrendezés, magyar bajnokság ,rangsorolók ahol a
bakik után az érintett személyeket nemhogy nem pihentették , hanem a
következő évben is ott díszelegtek(talán még díjazták is a bakíjukat) egy
másik rangsoroló verseny képviselői között ,de pluszként ide jöhet még a
kisebb regionális rangsorolók családi versenybizottságai is, a
terep-térképengedélyeztetés, a sajtó, és ne hagyjuk már ki a sportági
elismeréseket sem!)

Ezért is erősödött fel bennem most az ilyen változás iránti vélemény
nyílvánítás.

Üdv: Popey