[Tajfutas] állami sporttámogatás

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2016. Feb. 22., H, 22:52:28 CET

"Időközben meg lehetett tekinteni Máthé Pisti akadozásai mellett a két új elnökjelölt tv-s vélemény nyílvánítása mely a sportág jövőjét tekintve részemről  lesújtó volt."

Kedves Popey!

Én sajnos nem vagyok olyan képzett újságíró, mint Te, de azért a moderátori kérdéseimet megértették. Viszont a fent idézett 2,5 sorodat többszöri olvasás után sem tudom akadozás nélkül értelmezni.

Te is csak 2 napja tudod, hogy a hét végén választás lesz? Volt rá több hónapod, hogy előadd javaslataid.

-
Máthé Pista