[Tajfutas] állami sporttámogatás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Feb. 22., H, 19:49:58 CET

...dehogynem, csak én most úgy érzem fontosabb vhogy megoldanom annak térképterületnek a kitöltését ahonnan
 délután
 elküldtek melegebb éghajlatra.
Igazuk volt  már mint férfinak és a baromi nagy komondor féle kutyájának mert magánterületen kóboroltam,persze engedély nélkül.

Feri látod ez is egy megoldásra váró probléma(Terepengedélyeztetés) pedig ez a Mátrában volt és nem a Börzsönyben
Szép Estét
Popey

Ui Eddig úgy tudtam szövetségi
 javaslat
 volt arra, hogy elnökségi -bizottság tag
kritika felvetés esetén ne lista
levelezzen (ne válaszoljon )
ezt csak te, Kovács Gabi és néhány esetben
Mets Miki "sértette" meg.