[Tajfutas] állami sporttámogatás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Feb. 22., H, 10:18:09 CET

Ebben annyira egyet tudok érteni Viktorral mint talán még semmiben
korábban, személyes tapasztalat alapján is
"Az az igazság még ha jól is jönne a sportágnak az állami támogatás a
jelenlegi politikai vezetőinktől elfogadni elég kényelmetlen érzés lenne,
mert rögtön az jutna az ember eszébe, hogy “minket is meg akarnak venni
kilóra?”."

A közelgő választás részben erről szól, pl .akarunk e különböző vicces
maskarákban rajtolni (volt ilyen média igény) egy versenyen vagy bármi
furát tenni amire harap a sajtó, de igen hülyén érezzük majd magunkat, vagy
maradunk a realitások talaján
MM
http://www.eternus.hu/vers/120
http://www.eternus.hu/vers/125