[Tajfutas] Tájfutó Maraton kedvezményes előnevezési határidő ma éjfélig!! Utánpótlás nevelő egyesületeknek extra haladék.

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 20., Szo, 13:24:14 CET

Kedves Sporttársak!

Ne felejtsétek, hogy ma még kedvezményesen tudtok előnevezni az idei Tájfutó Maratonra és prológjára.
Ahogy írtam korábban felkerültek az előzetes pályaadatok a verseny honlapjára, hogy már most megkönnyítsük számotokra ezzel is a kategória választást.
http://orienteeringmarathon2016.webnode.hu/

Gyakorló edző koromból, (vannak egyébként arra utaló jelek, hogy esetleg újra az lehetek, de még nagyon gyerekcipőben járnak a lókúti ilyen irányú törekvéseink, egyelőre azzal küzdök, hogy legyen legalább 3-4 gyerek, aki hajlandó futómozgást végezni, aztán ha a 3-4 km-t már le bírják futni fulladás nélkül, majd megpróbálom a kezükbe csempészni az új kis térképünket...) ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy ma már meglehetősen nehéz 3 héttel a verseny előtt kicsikarni a gyerekekből illetve a szülőkből a választ, arra a kérdésre, hogy “akkor jössz-e fiam?”

Bár a nevezési határidőkhöz kapcsolódó nevezési díjakból ez az ismeretanyag nem feltétlenül világlik ki, mert az utánpótlásnak is magasabb a normál áras nevezési díj, mint a kedvezményes, de aki meg rendez versenyeket, az tudja micsoda segítség, ha minél előbb körvonalazódik, milyen létszám várható és mely kategóriákba, az előnevezési kedvet meg leginkább kedvezménnyel lehet elősegíteni...

Azt már megfogadtam, hogy határidőket mi nem tologatunk, de a “nagyobb” utánpótlás létszámot megmozgatni képes kluboknak mégis szeretnénk egy kis extra haladékot adni, hogy ezzel is segítsük a munkátokat, meg persze, hogy minél nagyobb mezőnyök jöhessenek össze ezen a kiváló terepen az utánpótlás kategóriákban.

A fentiek eredményeként, mint a verseny elnöke úgy döntöttem, hogy azoknak az utánpótlás kluboknak, akik legalább 8 utánpótlás korú versenyzőt neveznek az idei Tájfutó Maratonra március 3-áig a normál áras határidő végéig biztosítjuk a kedvezményes előnevezés lehetőségét utánpótlás korú versenyzőik számára!

Várunk Benneteket szeretettel, jó terepekkel és pályákkal az idei Tájfutó Maratonra és prológjára!

üdv. Viktor