[Tajfutas] Gyertek el a Tájfutó Maratonra és fussatok a magyar tájfutás egyik legeredményesebb Főiskolás VB-jének az 1996-os veszpréminek a terepén!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 19., P, 12:29:41 CET

Kedves Sporttársak!

Az idei évben ismét egy izgalmas technikás terepen kerül sor a Tájfutó Maratonra.

Ezúttal az 1996-os veszprémi Főiskolás VB terepén, ahol 20 évvel ezelőtt a magyar válogatott

csapata nagy izgalmak közepette számos kiváló eredményt szállított.

Sokan emlékeznek szerintem még ma is, hogy micsoda izgalmak közepette szerzett 2. helyezést a

Novai György, Lévai Ferenc, Farkas Dávid, Domonyik Gábor összeállítású váltónk, amely ha emlékezetem nem csal

sokáig vezetett, úgy nézett ki, hogy Doma bejöhet elsőként, de végül úgy rémlik egy rövidebb kis kört kapva kielőzte az ukránok

utolsó futója.

Itt az Őrhegyen lett 2. helyezett Kovács Bernadett a normáltávú versenyen, és Kisdoma a mostani Tájfutó Maraton

célhelyét adó Tündér-hegyen szerzett 3. helyet holtversenyben(!), középtávon.

Szóval van múltja ennek a terepnek, és jelene is, mert még most is ugyanolyan technikás komoly kihívást jelentő terep, mint

20 évvel ezelőtt. Gyertek el fussatok azok a terepen, ahol ilyen kiváló nemzetközi eredmények születtek éppen 20 évvel ezelőtt!

Nem mellékesen holnap éjfélig még kedvezményesen nevezhettek az idei versenyre, úgy hogy 18-as korosztályig minden

utánpótlás kategóriában kedvezményes nevezési díjat biztosítunk számotokra!

Erdélyi Tibor, Serdülő az idei verseny pályakitűzője és a térkép készítője már elvégezte a
pontok stekkelését. Az előzetes pályaadatok pedig a mai nap felkerültek a verseny honlapjára:

http://orienteeringmarathon2016.webnode.hu/elozetes-palyahosszok/

A pályákon sokat már biztosan nem módosítunk, de a március 3-áig tartó normáláras nevezési határidőig

beérkező nevezések fényében azért még előfordulhat, hogy kicsit finomítunk rajtuk.

Várunk mindenkit március 12-én Balatonfűzfőn a prológra és másnap Vilonyán az idei Tájfutó Maratonra!

üdv.

Hites Viktor

a versenybíróság elnöke