[Tajfutas] vilonya

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 15., H, 11:57:36 CET

Szia András!

Remélem nem haragszol meg, ha a listára is küldöm a válaszom, hátha másokat is érdekel.

A két buszmegálló között szerintem nem lehet több a távolság 1 km-nél így max plusz negyedóra sétát jelent,
ha valaki a “rossz” buszmegállóban száll le. Amennyire a menetrendek.hu-n lévő térkép alapján be tudtam azonosítani
a megállókat, szerintem a Vilonya, iskola megállóhoz lesz közelebb a cél, fenn a hegy lábánál a megállóból szerintem nincs egy km
az erdőben lévő kis erdei focipálya, ma reggel raktam fel egyébként róla képet a honlapra.

Természetesen a rajtidőd meghatározásakor figyelembe vesszük a Tiédhez hasonló igényeket.

Várunk szeretettel a versenyre!

üdv. Viktor