[Tajfutas] elnökjelölti vita

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 14., V, 19:18:26 CET

Kedves Pista!

Sajnálom, ha rossz irányba szabályoztam a levelemmel a vérnyomásodat este
10-kor.
Jó szándék vezetett, amikor a levelemet megírtam, és nem az, hogy
bullshit-et gyártsak,
bár ezt a kifejezést nem tudom pontosan mire használják, szó szerinti
fordításban ez "bikakakit" jelent nem?

Ahogy írtam is nem irigylem a jelölő bizottság feladatát a jelenlegi
helyzetben,
mert sejtettem, hogy sokan nem vállalják a felkérést. Ugyanakkor a Te
korábbi leveledet úgy értelmeztem,
hogy jelölések se nagyon érkeznek be hozzátok. Ezért próbáltam egy kicsit
aktivizálni magam, mert én már csak
ilyen "izgága" vagyok.

Elnézést, hogy "osztottam az észt", ha ezekkel az irányelvekkel tökéletesen
tisztában vagytok, és e szerint zajlik
a jelöltállítás, akkor az szuper, alighanem sokakat megnyugtattál ezzel.
Annak is örülök, hogy ezek
szerint sikeresen megbirkóztatok a feladattal, így már nem kell ezen
agyalnia senkinek.

Azt hittem épp arra kérsz bennünket a korábbi leveleddel, hogy ne a
választás után, hanem inkább előtte "okoskodjunk",
de ha tényleg inkább utána szeretnéd, akkor majd "okoskodom" utána.

Úgy gondolom ezek szerint félreértettél, amikor beszéltünk személyesen és
szóba került a jelöltállítás is.
Egyrészt érdekel a tájfutás, nem hiszem, hogy olyat mondtam volna, hogy nem
érdekel, az más kérdés, hogy mennyire
lelkesítenek bizonyos történések. Emellett a szakosztályunkban jelenleg alig
egy-két versenyző van és ők is szinte teljesen inaktívak,
emiatt nem érzem úgy, hogy feltétlenül nekem/nekünk kellene a tájfutó
sportág vezetésének kialakításában a "vezető szerepet"
betölteni. Másrészt be kell vallanom úgy éreztem és ebben nem sok változás
van azóta, hogy nem lennék képes érdemben
befolyásolni egy olyan elnökség felállást, mint amilyet a rövid
"dolgozatomban" vázoltam, ha meg ez nem megy
akkor majdnem mindegy számomra ki az elnök és kik az elnökségi tagok. Persze
erre mondhatjátok, hogy akkor most meg minek
ugrálok. Hát pont azért mert érdekel a tájfutás:).... Alapvetően úgy éreztem
sokan vannak, akik
nem igazán kíváncsiak a véleményemre lásd korábbi közgyűlések, akkor minek
ugráljak jelöltállításban.

Egy kis pontosítás:
Szerintem nem a "tájfutás égisze" alatt rendezünk terepfutó versenyeket, bár
a tájfutás is talán profitál
ezekből a versenyrendezéseinkből. A Veszprém megyei Tájfutó Szövetségnek
mondhatom, hogy "főszponzorává"
"küzdöttük fel" magunkat az elmúlt években a terepfutó versenyeinknek
köszönhetően, amelyeken a megyei szövetség
SI dugóka készletét bérlik a terepfutók, sőt néhány nagyobb létszámú
versenyünkön a Magyar Tájékozódási Futó Szövetségtől
is béreltünk már dugókákat, így hozva be külső forrást a magyar tájfutásba.

Túraversenyeket már nem rendezünk, mert már bocsánat, de agyamra mentek a
túraversenyzők, mondhatom hogy nem egy
"hálás" népség, másrészt őrült munka egy túraverseny megrendezése, bár tudom
magamról, hogy egy kicsit örült vagyok.:)
Teljesítménytúrákat viszont rendezünk rendszeresen!:)

A terepfutó versenyek, és a teljesítménytúrák mellett ugyanakkor rendezünk
azért tájfutó eseményeket is!
Tavaly például megrendeztük az osztrákokkal közös sítájfutó Országos
Bajnokságot Szépalmán, a Tájfutó Maratont,
a Veszprém megyei Diákolimpiát, a pontbegyűjtő és a hosszútávú tájkerékpáros
bajnokságot és két magyar kupa futamot,
a Vakáció Nagydíjat (3 nap, 30 fős napi indulói létszámokkal, pedig olcsó
volt a verseny és kiváló a terep, idén újra próbálkozunk!:)),
a Barátság Kupát az Őrségben, és szerettük volna XV. alkalommal megrendezni
a Mikulás Kupát, ami érdeklődés hiányában elmaradt,
pedig Lókúton egy új térképet készítettem neki...

Szóval hidd el érdekel a tájfutás!:) Az acsarkodás egymás ellen, és az
értetlenség már kevésbé...

üdv. Viktor