[Tajfutas] elnökjelölti vita

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 22:45:54 CET

Kedves Viktor!

Te aztán este 10-kor is tudod szabályozni az ember vérnyomását. 4 napja
írtam, hogy  majd 1-e után jönnek az okoskodó levelek, hogy mit hogy
kellett volna csinálni. De nem, már ma 21:31:54-kor érkezett az első és
ez a Te leveled. A 2., 3., 4. bekezdésedben vagyis az egész leveledben
konkrétumok nélkül osztod az észt.
- ha lenne még 1-2 elnökjelölt
- még érdekesebb lenne
- nagyobb a választási lehetőség
- jelöltek megismerését is fontosnak tartom
- ütőképes csapatot építsen
- elnökségi tagként a sportágért dolgozni
- akiket hitelesnek tart...
- akik nyitottak
- akik jó válaszokat képesek adni
stb.

Viktor!

Ezeket mindenki tudja. Ezek mind bullshit szövegek.
A jelölőbizottság nagyon-nagyon-nagyon sok embert megkeresett, akik nem
vállalták, de ennek ellenére összeáll az új elnökség, amely megfelel a
kritériumoknak.

Csak azért fakadtam ki, mert néhány héttel ezelőtt, amikor más ügyben
beszéltünk s rákérdeztem a javaslataidra, akkor kb. az volt a válaszod
(a saját fogalmazásomban,) hogy Te már a tájfutás égisze alatt terepfutó
és túraversenyeket szervezel inkább és a többi meg baromira nem érdekel.
Ezért tartom ezt a levelet az első okoskodónak. Remélem nem sértettelek
meg- nagyon.
Ha meg rosszul értettem, akkor várom javaslataidat.

Üdvözlettel.
Máthé Pista