[Tajfutas] Tájfutó Maraton honlap, friss hírek

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 20:09:02 CET

Kedves Viktor!

Megnyugtatlak, ez szerintem nem a "sunyiban kampányolás" kategória.
Lehet h.nem a legjobb kifejezést használtam, számomra ez azt jelenti, mikor
megpróbálják az embert egy kicsit félretájékoztatni, egy kicsit másképp
előadni a dolgokat, mint ahogy az a valóságban van vagy történt.......annak
érdekében h. "tisztán lásson".

A "sunyi"  témához nem szeretnék többet hozzászólni, bízom benne senkit nem
bántottam meg a kifejezéssel, de akinek nem inge úgyse veszi
magára.......akinek pedig az..........

Kíváncsian várom az elnök jelöltek bemutatkozását és elképzeléseit és úgy
gondolom, hogy ezzel a nyilvános szerepléssel sok minden kiderülhet azok
számára is, akik nincsenek tisztában a dolgokkal és talán, akik eddig
közönyösen álltak a választáshoz, ők is
leadják voksukat valamelyik jelölt számára. Azt pedig szívből remélem, hogy
ez a kezdeményezés csakis pozitívan fog "elsülni" és talán még hagyomány is
lesz a következő választásoknál, amennyiben szükséges!

Üdv.
Melinda