[Tajfutas] Tájfutó Maraton honlap, friss hírek

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 10:18:58 CET

Szia Miki!

Köszönöm a választ, nem ismertem a "menetet". De talán még nincs késő, hogy
megismerhessük a jelöltek elképzeléseit a jövővel kapcsolatosan...!
Természetesen tudom, hogy nem hivatalosan is lenne lehetőség infókat
gyűjteni ( és valamilyen szinten meg is tettem ), de szerintem ez a
jelöltek számára lenne elsősorban fontos, hogy megismerjük a jövőképüket,
mert különben hogy szavazzunk rájuk?

Üdv.
Melinda