[Tajfutas] Szomorú hír

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Feb. 12., P, 20:41:51 CET

Kedves Sporttársak,

Zentai Józsi nekrológja szomorúan, de kellő alapossággal állít emléket
Marczis Pityúnak.

Kár, hogy ilyen hamar elvesztettünk ismét egy olyan tájfutót, akinek életét
sportágunk félévszázadon át tette szebbé.

Sokat tett versenyzőként, intézőként, edzőként azért, hogy a tájfutás ma ott
tartson Nógrádban, ahol tart, az év legnagyobb versenyét is lebonyolítva,
időről időre válogatottakat adva a magyar sikerekért.

Nagyon jó ember volt Pityú.örülök, hogy ismerhettem.részvétem a családnak,
tájfutó gyerekeinek, Zsófinak és Istvánnak .Nyugodjon békében!

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

 <mailto:honfi.gabor at szuperinfo.hu> honfi.gabor at szuperinfo.hu