[Tajfutas] Fw: II. Tájfutó gála

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Feb. 9., K, 21:34:30 CET

Szia!
Sziasztok!
Bár van nagyobb gondom is most, még is egy órája, hogy Kovács Gabi
listaleveléből kicsemegézve igaz "csonkítva" de a Nm-i Hírlap számára
megírtam Tájfutó Gála esemény tudósítását. Holnapután valószínűleg meg is
jelenik.
Egyébként az eseményhez  kapcsolódóan , én már tök meguntam , hogy pl. ilyen
esetben hírt szerezzek vagy mondjuk kérincséljek olyanoktól sajtóféle
közleményt,fotókat, akik ott voltak az eseményem, így hát ahogy mondani
szokták, szegény embert még az ág is húzza.!
Úgy tudom, amúgy erre van az MTFSZ.nél  van egy felelős bizottság is!

Szerettem volna a Tájfutó Gála  anyagát négy nógrádi (két szakember-két
sportoló) érdekeltségű fotóval megspékelni, de az egyik szakemberről nem
volt használható sajtófotóm, így bizony az ő elismerése ezúttal majd csak
szöveges megjelenést fog kapni. Amúgy észrevettem ,sőt némiképpen utána is
jártam, hogy Nógrád megyében az egyetlen megyei napilapban megjelenő
fizettség nélküli sportágat érintő írásaim még a  lőtéri döglött kutyát sem
érdekli !
 De így van ez a Tájoló c. lappal is!
Nézzétek már meg a két és félezer igazolt sportolónk közül hányan fizetnek
elő a sportága szaklapjára!
Hej,haj.. Köpecen bizony baj van.!
Most meg már a közvélemény elől a díjazottak névsorát is tájolóval kell
keresgélni az MTFSZ honlapon.
A listaleveleket igen... de az MTFSZ honlapon való elbújt információkat nem
mindennap keresgéli, olvassa az ember.

Ma különben a Nm-i Hírlapban két nagyobb fotóval majd féloldalon - köszönet
Csécs Sanyi és Pelbárt Zoli egri barátaimnak- már megjelent a hétvégi
Várkúti hegyifutóról szóló eseményhír-természetesen előtérbe helyezve a
nógrádi érdekeltséget.
(Fehér Feri ne keresd nincs online kiadás-sőt a sportblognak sem adtam már
le az anyagot)

Jutka !
A különös elfoglaltsággal bírt éjszakai kalandozásom után kora reggel
igencsak fáradtam, de még vettem a bátorságot és megírtam a várkúti
futóeseményről  a TÁJOLÓ-ba is egy összegző múltba is visszatekintő írást.
Remélhetőleg ha lesz hely ez is bekerül majd az idei első lapszámba.

Szóval én nagyon bízom  abban, hogy az MTFSZ közelgő vezetőségválasztó
közgyűlésén olyan új személyeket is beválasztanak majd a sportág vezetésébe,
írányításába, akik a jövőben ténylegesen tesznek is majd vmit annak
érdekében, hogy az országos írott és az eletronikus sajtóban rendszeresebben
ott legyenek sportágunk hírei.

További Szép Estét!
üdv: Popey