[Tajfutas] II. Tájfutó Gála

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Feb. 9., K, 11:50:36 CET

Sziasztok! Úgy tünik nem csak nekem hiányzott a Gála utóéletére valami
ki/betekintés, különösen annak fényében, hogy a gálára rászevezett
külömbözző bizottsági és egyéb eseményekről azért fellelhető volt némi
visszajelzés. Hát igen, kinek mi a fontosabb.
Az idei, második gála után már mondhatjuk, hogy uff, van tapasztalat. A
jövőben ki kell mondani, amit mint néhány nagyobb verseny szervezője,
magátol érthetődőnek gondoltam, egy esemény szervezőjének mik a feladatai  amit
valaki az mtfsz megbizásából szervez legyen az gála vagy verseny.
Helyszin, időpont rendben. Jómagam a meghivott előadókkal előre egyeztetni
szoktam, segitve nekik az elfogadtatásukat. Itt ez vagy elmaradt, vagy nem
sikerült. És ha már itt tartunk két dolog nagyon zavar, bár kifogásokat
biztos lehetne találni, de nem kell, az eredmény magáért beszél. Az egyik,
hogy a szervezőknek nem sikerült megoldaniuk, hogy az összes dijazott
megjelenjen. És erre nem megoldás az hogy kiadjuk Csontinak, ezért van a
Gála, hogy ott adjuk át a dijakat. A főszervező addig nem végezte el a
feladatát amig ezt el nem érte.
A másik ami a gála fontosságát is alátámasztja, az ellengála. Nem is tudnék
rangsorolni a két dolog között. A jövőben nem fordulhat elő, hogy aki
szeretné ezt a napot tájfutók között tölteni, máshova kelljen mennie.
Utólag derült ki számomra, hogy csak nekem egyéttelmü, hogy egy ilyen
rendezvény szervezése milyen részfeladatokból áll. Termet foglalni, előadót
jó gázsiért meghivni, listára leveleket irni, ezt lehet kiadni, a szervezés
ezután jön. A jövőben a gála szervezését is versenyeztetném, feltételül
szabva a fentieket. Aki elvállalja, oldja meg!
MM

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve