[Tajfutas] igénybevételi díj

Komoróczki András komoroczki at t-online.hu
2016. Dec. 20., K, 08:31:15 CET

Sziasztok !
Ezelött 5-6 éve az Északerdő 100.000,-, azaz egyszázezer Forintot kért egy
túraversenyért, mert a jogszabályi besorolást (sportrendezvény) akkor igy
állapították meg. Végül elengedték.
A Pilisi Parkerdő az elmúlt években 10.000,- + áfa eljárási dijat szedett,
ha külön kérvényeztem. Idén a Zöldhatóságon elindított kérelem után nem
fizettem semmit, de ha látnátok az engedélyben szereplő feltételeket ...
Üdvözlettel.:  Komoróczki András