[Tajfutas] TTEV-1 Csákberény 2016.12.17.

Hajas Csilla sila.hajas at gmail.com
2016. Dec. 18., V, 10:09:05 CET

Sziasztok!

Köszönöm a vértesi téli edzéseket! Nagyon szép fehér zúzmarás volt tegnap
az erdő, tiszta levegő, nagyon élveztem, a tájfutó cipőm is gyönyörű tiszta
lett! Az eredményekhez szeretnék egy pici kiigazítást írni, hogy a
B-pályáról én csak kb. a pontok felét fogtam (nem is diktáltam be az időt,
de ha már megjelent, akkor hiányzik zárójelben disq). Ha már írok, akkor
szeretném megosztani a vértesi téli edzésekről is az élményeimet, csak
annyira nehéz szavakkal leírni, milyen csendes, békés és nyugodt ilyenkor
télen az erdő, ezt csak átélni lehet!

Békés karácsonyt és boldog új évet kívánok mindenkinek!
Üdvözlettel,
Hajas Csilla