[Tajfutas] Tájfutó Gála

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Dec. 13., K, 19:18:40 CET

Szia Péter!

Majd attól az évtől részt veszek a gálákon, amikor azt tapasztalom, hogy az
MTFSZ nemcsak az ünnepségekre tartozó, hanem a hétköznapi feladatait is
tisztességesen elvégzi. (pl. a minősités adatbázisára gondolok, ami tudom,
hogy téged egy csöppet sem érdekel, de ez már akkor is botrányos, ahogy
hetek, hónapok óta megint nem történik a ranglistákkal semmi.)

Üdv:
Kéri Gerzson