[Tajfutas] WOC2016 - Svédország Long női pálya

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Aug. 25., Cs, 13:18:16 CEST

Anno volt hasonló a nidai tájbringa EB-n, ott valamivel nagyobb tétje
volt az elszállásnak, az egyik svájcit pár napra vendégül is látta az
orosz határőrség (jó, nem a versenyről ment kirándulni, hanem egy edzésről).

Azt hogy csinálták, hogy jobbra van Norvégia? Tradicionálisan balra
szokott lenni.

D.