[Tajfutas] SPAR kártyák (off) + World Cup

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 29., P, 21:46:15 CEST

Sziasztok,

Ezúton köszönöm -ismeretlenül- annak a tájfutó hölgynek a felajánlását,
aki SPAR matricákat hozott a Mecsek Kupára. + Kovács Ildikónak a pécsi
segítséget.

A boríték megérkezett. További matricákat szívesen fogadunk. A
mellékletben található Excel táblázat tartalmazza a felesleges és
hiányzó matricáink sorszámait. A feleslegesekből tudok küldeni,
magánlevélben jelentkezőknek. De legyen a levelemben egy sportági
információ is: - holnaptól, három napig Világ Kupa futamot bonyolítanak
Lengyelországban, magyar indulókkal. Weboldal <http://worldcup2016.pl/>
Élő közvetítés oldala <http://livecenter.orienteering.org/> Üdv, Janó