[Tajfutas] 1990 - Szegediek az O-Ringenen

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 27., Sze, 14:49:36 CEST

Sziasztok,
Egy kis nosztalgiázás.
Ebben az évben köszöntem el a válogatottól.
A női elitben Oláh Kati napot nyert.
Férfi elitben jómagam, Pavlovics Gabi és Viniczai Feri próbálkoztunk
elfogadható eredményeket elérni.
A mellékelt térkép az első napi futásom részletét mutatja, hogy meg
lehessen ítélni a filmben is említett sziklamezőket és mocsarakat.
78:29 alatt futottam le a 10145m-s pályát, ezzel 2 mp-l előztem meg
Pavlót. Általában a 40 - 50. helyeken értünk célba. (kilométerenként
összeszedve 40-60 mp hátrányt)
Buszparkoló-Cél kb. 3 km, Cél-Rajt távolság közelített a 4 km-hez.