[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Ápr. 25., H, 17:10:59 CEST

Daninak minden szavával egyetértve jó, ha abból indulunk ki a jövőben, hogy
nem lehet költség nélkül - tartósan -  normális szolgáltatást elvárni.
Talán az utolsó félmondat ("de egyelőre működik és kétségtelenül
gazdaságos") nem pontos, ugyanis épp az a gond, hogy bár rendkívül
gazdaságos, ha valaki ingyen elvégezte eddig a munkát, de most már a szezon
kezdete óta nem működik.

Üdv,

Fifi

Szuperinfó Média Kft.