[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Ápr. 24., V, 20:10:12 CEST

Sziasztok!

A rendezők azzal tudnak tenni az ügy érdekében, ha küldik a
versenyjegyzőkönyveket az eddig megszokott formában a
versenybizottsági címre, viszont az eredményeket nem CSV-ben, hanem a
teljes SI-adatbázisként.
Az admin-rendszerbe egyelőre nem tudjátok feltölteni, mert az egyelőre
félkész, Petrócki Ádámnak az elmúlt két hónapban más elfoglaltságai
voltak, majd várhatóan a jövő héttől fogja tudni folytatni. A
későbbiekben XML-fájlokból megy majd az eredményfeltöltés, és ennek az
exportját és betöltését szeretnénk majd tesztelni az idei első
versenyeken.

Szeretném megjegyezni, hogy bár az MTFSZ-nek lenne több forrása az IT
és a minősítésszámítás területére, Ádám egy kanyi vasat sem hajlandó
elfogadni a szövetségtől a munkájáért - ami 2010 óta szerintem már
meghaladta a 2000 órát, vagyis egy teljes munkaévet. Így nyilván több
jut másra, viszont határidők nem követelhetők meg. Az MTFSZ
közgyűlése, majd később az elnökség ezt lényegében jóváhagyta, amikor
az előbbi beszavazta Ádámot az elnökségbe, az utóbbi meg továbbra is
rá bízta az IT-bizottság vezetését.

Üdv,
Skuló Marci