[Tajfutas] OFF: Panini EB kártya vs Mecsek Kupa

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 21., Cs, 10:22:05 CEST

Sziasztok,
Én a fiamnak gyűjtenék Spar Állati rekordok nevű matricákat.
Akinek összegyűltek feles matricái és elhozná az eseményre azt nagyon
megköszönném.
Én nem leszek kint az MK eseményen, így a matricákat az értékelő
sátorban a nevemre lehetne leadni.
Fiam nevében is előre megköszönve a segítséget.
üdv,
Janó