[Tajfutas] Budapesti és Pest megyei Diákolimpia, valamint Gödöllő Kupa_eredmények

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Ápr. 18., H, 12:29:34 CEST

Kedves Gyula,

vártam, ahogy kérted, s csak mélyen elgondolkodva  kezd világossá válni, hogy a svájciak minden vb sikerük alkalmával, miért nem akarják megvárni az érmek kiosztását, s csak komoly unszolásra állnak fel a dobogóra… J

A magyar egyszámjegyű helyezések pedig azért maradnak el az utóbbi évek során, mert minél inkább komolyan vesszük a felkészülést, a versenyeket, annál inkább gyengébben szereplünk.

Ha ez igaz (lenne), akkor csak lazán kell(ene) hozzáállnunk a dolgokhoz, és pik-pak jönnek az eredmények…

Üdv,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593