[Tajfutas] Budapesti és Pest megyei Diákolimpia, valamint Gödöllő Kupa_eredmények

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Ápr. 18., H, 11:39:28 CEST

Erre nem sok esélyem volt, mert nincs szerencsém Kiss Györgyöt
személyesen ismerni, a kiírásban pedig nem volt pótnevező hotline vonal
megadva. Azt, hogy a verseny reggelén olvasnának levelet, nem
feltételeztem, szerintem joggal.

Valószínűleg eltérőek a rendezői szokásaink, de én pont attól másznék
falra, ha mindenki egyesével telefonál és úgy próbál helyet szerezni.

D.