[Tajfutas] Budapesti és Pest megyei Diákolimpia, valamint Gödöllő Kupa_eredmények

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Ápr. 18., H, 11:31:01 CEST

Sziasztok!

Aki verseny rendezésre adja a fejét, döntse el előtte , szolgáltatást nyújt
ellenértékért, vagy a rendez valamit, akinek tetszik jön, akinek nem, az
meg ....  utóbbi esetben viszont egy szava sem lehet a gazdaságosság, és
hasonló témában.
Pont Serdülőnél szokott ott lenni a nyomtató plusz nevezések esetére. Nem
tudom mennyi volt a helyszíni nevezés, de ha azt 40 nel beszorzom. és max a
térképnyomtatás árát levonom belőle (más plusz költség nincs, a bevétel
tiszta nyereség) . Hát ha valaki az én cégemnél/versenyemen ezt a 40 plusz
nevezőt elengedte volna, máris hűtlen kezeléssel, vagy szándékos
károkozással gyanúsítanám, minden körülménytől függetlenül. (na jó enyhítő
körülmény, ha nem ért a versenyrendezéshez, de akkor meg minek csinálja?
:-))
MM