[Tajfutas] KOB-VOB_???

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Ápr. 18., H, 10:31:13 CEST

Állítólag überkirály a terep, amit a mintát látva el is hiszek.

Nekünk ugyan a téli rutin miatt szinte hétköznapi a Bp. - Besztercebánya
út, de azt el kell ismerni, hogy nincs éppen a szomszédban, nem is
annyira távban, mint időben. Valamit, valamiért.

Viszont most először kicsit sajnálom az amúgy értelmetlen selejtezőt,
mert ennyire szokatlan terepre rögtön élesben kirajtolni elég necces.
Jól jött volna egy terepbemutató. (Ezt egyébként megfontolásra javaslom,
esetleg a rajt közelében egy kis térképen, de nem akarom a rendezők
szervével simogatni a csalánt, ők tudják, mi reális és mi nem.)

D.