[Tajfutas] KOB-VOB_???

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Ápr. 18., H, 10:25:45 CEST

Szia Attila!
Nekem nem szerencsés megszólalnom e tekintetben, mert hozzánk lesz a
legközelebb, és így olyan, mintha hazabeszélnék.

A honlapon egyelőre még csak térképrészletek vannak fent, de Gösswein
Csabinál
<http://postas.btfsz.hu/csaba/2013/06/tobbet-kene-szlovakiaba-jarni/> elég
alapos elemzést lehet olvasni itteni futásáról, érdemes tanulmányozni a
teljes térképet is.
Itthon nem nagyon futhatunk ilyen terepen.

Elismerem, hogy Szegedről nagyon messze van, de azt hiszem, hogy Fehér
Feriék Zegről többet utaztak a szabolcsi HOB-ra, és a nyíregyiek is a
csödei HOB-ra.
Ha lehet hasonlóan jó terepet találni pl. Újvidék környékén, akkor én oda
is szívesen mennék el OB-ra!

üdv:
kovacsp