[Tajfutas] NN 2016 rendezői

Ágnes Takács hagnosz.takacs at gmail.com
2016. Ápr. 6., Sze, 05:02:58 CEST

2015 nyarán a Szenior VB-n Svédországban, Göteborgban az egyik szállás,
ahol mi is aludtunk, a versenyközpont mellett folyosóról nyíló szobákban,
padlón volt.
A rendezők közül mindig ült ott valaki a bejáratnál és csak a személyi
igazolvány, vagy útlevél felmutatásával engedett be mindenkit és
ellenőrizte rajta van-e listán. A fürdő külön épületben volt, oda pedig egy
igazolvány zálogba adásával kaptuk meg a kulcsot.
Akkor ezt nagyon kellemetlennek éreztük, hogy amikor tele van a kezünk
keresgessük és vigyük az iratainkat, de ők valószínű tudták, hogy miért
teszik ezt. Csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, bizonyára igaz, hogy ott
sem fenékig tejfel már minden.

--

Takács Ágnes, irodavezető
Alapítvány a Közösségi Hálózatokért
a.takacs at vnet.hu

Ezt a levelet a Dél-alföldi Teleházak Regionális Közhasznú Egyesület
szervezet tagságához tartozó szolgáltatásként küldtük
Amennyiben a jövőben nem kíván tőlünk hírlevelet kapni,  ez esetben
jelezzen és e-mail címét véglegesen töröljük rendszerünkből.