[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2016. Ápr. 4., H, 14:51:26 CEST

Sziasztok Mindenki!!!
Gyerekek!!!!   Ritkán szólok,de most is minek.......én általában saját vagy kicsit fiatalabb kategóriában indulok.De már volt példa hogy elkéstem.Ha nem lett volna a saját kategóriában hely,  nyilván nem megyek haza,tehát el megyek nyiltban (nyilván technikásban). Az árhoz nem óhajtok hozzá szólni!!!Szerintem meg kell tartani a nyiltat..............
Üdv      lujipapa