[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Ápr. 4., H, 10:07:48 CEST

> A Nyílt kezdő pályája nem is igényli annyira az új, pontos térképet, az
> utak általában stimmelnek egy elavulton is, a többit úgy sem
> értik.(Tehát rájuk nem ildomos a térképjavítás arányos részét kiróni.)

Hú, azért ez megér némi fantáziálást! Akkor minden kategória fizessen a
térképhasználat arányában? És ha megígérem, hogy nem használom a
tereptárgyak felét, kaphatok kedvezményt? Esetleg lehet retro térképen
indulni retro nevezési díjért?

Jó, kicsit komolyabban. A nyílt egy nem definiált kategória, csupán az
biztos, hogy olyan, mint a késpárbaj, ahol közismerten nincsenek
szabályok. Minden rendező azt lát bele, amit akar: kezdőknek bevezetést
vagy a lógósoknak menekülési lehetőséget, hogy ezért mennyit kér, és mit
ad cserébe, az abszolút a marketing legbelső magánügye.

Ergo, általában számon kérni, hogy miért annyi, amennyi, nem logikus. Az
egyes versenyeken lehet polemizálni, de annál sokkal több értelme van
egyszerűen dönteni, hogy mi éri meg.

Magánvéleményem, hogy ha már eredeti célját elvesztette (ti. valaha
rajtengedély nélkül csak itt lehetett indulni), igazából a funkcióját és
az értelmét is, így leglogikusabb az a megoldás, hogy a nyílt egy
egyszerű edzéslehetőség, ha már úgyis ott van az ember, de annyira nem
elszánt, hogy előre nevezzen: aprópénzért kaphat egy térképet és
tetszőleges rajtidővel időmérést. Én nem hirdetném, mert ez nem is
verseny. (Jó, azért használhatja a mobil budit is. De csak egyszer.)

D.