[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2016. Ápr. 3., V, 20:42:12 CEST

Nos csak példaként belenyúltam a Tavaszi Spari 1. napjának Nyílt Technikás
eredménylistájában. Az 1-8-ban található magyar bajnok, kiváló
térképhelyesbítő, és mind rutinos versenyző. Valóban, mind csupa-csupa
friss hús a magyar tájfutásba! :) (Fele annyi nevezési díjért!)

Magam is néha odanyúlok, mikor nem érzem magamban egy új ősrobbanáshoz
szükséges energiákat, de valljuk be azért ez nincs feltétlenül jól így.
Persze ha egy nagyüzemben termelő komoly versenyeket lebonyolító rendező
helyesli a rendszer ilyen mederben folyását, nem fogok traktorral az MTFSZ
előtt tüntetni. :)