[Tajfutas] 2016. évi Éjszakai Országos Bajnokság - Papp János Emlékverseny: 2016. június 11-12. Zsana

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2016. Ápr. 1., P, 21:00:47 CEST

Kedves Sporttársak!

A Maccabi Vívó és Atlétikai Club Tájékozódási Futó Szakosztálya 2016. június
11-én szombaton rendezi a 2016. évi Éjszakai Országos Bajnokságot Zsanán.

Az Éjszaki OB-t követően másnap vasárnap 2016. június 12-én kerül
megrendezésre a II. Papp János Emlékverseny ugyan azzal a helyszínnel.

Az Éjszakai OB kísérő versenyeként rendezünk F/N 21BR és Nyílt kezdő és
Nyílt technikás kategóriákat is.

ITT VAN 5 ÉRV AMIÉRT ÉRDEMES ELJÖNNI VERSENYEINKRE:

1.    Remek térképen és színvonalas pályákon versenyezhettek, amire garancia
Forrai Gábor és Forrai Miklós munkája!
2.    Figyelmes, elkötelezett rendezői csapat vár benneteket, akik azt
figyelik, hogyan tudnak a versenyzők számára évek óta minél többet adni!
3.    Az Éjszakai OB-n minden célba érkezett versenyző ajándékot kap!
4.    2016. június 12-én vasárnap 50%-os belépővel léphettek be a
kiskunmajsai Jonathermál Gyógy és Élményfürdőbe.
5.    Közvetlen a versenyközpontban (ÉOB - Papp János EV. cél) két féle
camping lehetőséget biztosítunk számotokra, így nem kell az éjszakai
versenyzés után haza utaznod! (Normál camping tusolóval, WC-vel, áramvételi
lehetőséggel 2500 Ft/fő/éj, ideiglenes kemping mobil WC-vel 1000 Ft/fő/éj)

A verseny és az MTFSZ honlapján is megtekinthetők a versenykiírások!
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/5872
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6238
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/ejszakai-orszagos-bajnoksag
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/papp-janos-ev-2016

Már lehet nevezni az entry-ben <http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=4> ,
orienteeringonline-on
<http://orienteeringonline.net/CompetitionBasicInfo.aspx?CompetitionID=2543>
, vagy a nevezes at maccabi.hu címen.

Facebookon is csatlakozz hozzánk és népszerűsítsd rendezvényünket!

Várunk benneteket sok szeretettel a 2016. évi Éjszakai OB-n és a II. Papp
János Emlékversenyen!

Paskuj Mátyás
a szervezőbizottság elnöke
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/