[Tajfutas] Mecsek kupa - MTBO OB?

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2015. Sze. 30., Sze, 21:45:14 CEST

Kedves Stanci!

Amennyiben követted az eseményeket akkor láthattad, hogy a nevezési határidőt meghosszabbítottuk ma estig,(reméljük éjfélig megduplázódik a nevezők száma :)) így a rajtlista és az értesítő még ebből kifolyólag nem készülhetett el. De hidd el nekem, hogy a meglévő információk alapján már dolgozunk rajta, hogy minél előbb a birtokodban legyen mindkét dokumentum és megfogalmazhasd újabb építő kritikáidat a minél sikeresebb rendezés érdekében!

Jankó Tamás az éjszaka elkészíti a rajtlistát, én pedig az értesítőt.
Az összes beérkezett nevezés fent az entryben, a pályaadatokat ismered!

Feküdj le nyugodtan, holnap minden információ felkerül a honlapokra!

Jó pihenést!

Baráti üdvözlettel:
Matyi