[Tajfutas] [MTBO] MTBO Középtávú OB-Maccabi Kupa 2015. október 3-4. Abaliget: nevezés holnap estig

Kinde Kálmán kalman.kinde at gmail.com
2015. Sze. 28., H, 10:43:55 CEST

Sziasztok,

Én már beneveztem. Sajnos csak a szombati futamon tudok résztvenni mert a vasárnapi rajt ideje nem összeegyeztethető munkahelyi utazási kötelezettségeimmel. Megpróbálok legalább még egy embert elvinni magammal :-).

Üdvözlettel / With Regards / Mit freundlichen Grüßen,
Kálmán

Kinde Kálmán FCCA
M: +36-20-940-1940
E: kalman.kinde at gmail.com