[Tajfutas] ENOB-EVOB nullidő

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2015. Sze. 25., P, 04:42:39 CEST

Szia Zsolt és Tisztelt Sporttársaim!

Zsolt, engedd meg, hogy a kérdésedet a publikum elé tárjam, hisz a
felvetésed teljes mértékben jogos és biztos vagyok benne, hogy már csak idő
kérdése lett volna, hogy itt a listán is valaki verbális csörtére hívjon e
témában.

Tehát ONEB nullidő. Természetesen arra kérnélek Téged is és mindenkit
akiben megfogalmazódott volna már a kérdés, hogy higgyetek nekem, mi, XII.
kerületi brigantik nem csupa mazochistából állunk, akik imádnak hajnalban
bagolyhuhogás mellett fejlámpában felvezetni! És éjjelente álmatlanul sem
arra szövögetünk terveket, hogy a szállásbevétel hihetetlen profitján
dörzsöljük véresre a tenyerünket.

A tervezett 10 órás nullidőnek teljes mértékben pragmatikus okai vannak,
amit azt hiszem hogy túl kell magyaráznom, ha rámutatok ismételten arra a
tényre, hogy a idei évtől egy fordulóssá tették az ONEB-et. Csak játszatok
el a gondolattal, hogy mondjuk 11-kor elrajtol egy 80 fős mezőny (nem
mondtam nagy számot, hisz a ROB-on F és N14-ben 100 felett volt az indulók
száma, F21-ben 82, és F 45-ben is elérte a 70-et). Ha betartjuk a szabályt
és minimálisan 3 percenként rajtoltatunk, akkor 4 órán át rajtol a mezőny,
tehát délután 3-ig! És tegyük hozzá hogy nem lehet minden kategóriát
nullától indítani. Ha ehhez hozzáadod a szabályzatban lefektetett
versenyidőt, akkor máris megkapod, hogy sötétedés előtt nem sokkal tudnánk
megtartani az eredményhirdetést. És akkor még át sem vezettünk a másnapi
Egyesületi VOB-ra, amihez ismét a villanykapcsolóhoz kéne nyúlni.
Az idei szegedi ROB-on 9-re kellett mindenkinek a rajtban lennie, így bízom
benne, hogy ez a 10 órás nullidő sem veri ki mindenkinél a biztosítékot.

Azon csodálkozom, hogy következő csemegézni való téma, egy OB-nál
elengedhetetlen motívum a, karantén még szóba sem került, amire az egy
fordulós rendszer megteremtői sem tudtak válaszokat adni. Október közepén
szokott cifra idő lenni (ONEB 2003), és ha egy mezőny 200-ig rajtol... Azt
hiszem ezt nem kell tovább ecsetelnem...

Kellemes hétvégét Mindenkinek!

Üdv: Zsebe Isti