[Tajfutas] KTN rajtlista és fontos változások

Nagyné Matolcsi Judit nmjudy at gmail.com
2015. Sze. 18., P, 15:16:43 CEST

Sziasztok!

Felkerült a versenynaptárba, illetve csatolom a Keleti Tájfutó Napok
rajtlistáját.

Fontos változás, hogy a rendező szervezet - HBS - kérte a verseny
átminősítését országos rangsorolóból regionális rangsorolóvá, az MTFSZ
pedig ezt a kérelmet jóvá hagyta, így a verseny regionális rangsorolóként
lesz megszervezve.

Ennek megfelelően a nevezési díjak is változtak, a következőképpen:
Kedvezményes kategóriákban 800 Ft/futam, 1600 Ft/mindkét nap (eredetileg
1000/2000 Ft)
Normál díjas kategóriákban: 1200 Ft/futam 2400 Ft/mindkét nap (eredetileg
(2000/4000 Ft)

A késői tájékoztatásért elnézéseteket kérjük, én is későn értesültem a
változásról. Módosításokat éjfélig a nevezes at denevercsoport.hu email címen
tudunk fogadni.

Tisztelettel:

Nagyné Matolcsi Judit