[Tajfutas] Folyó ügyeink: POB, azaz Pisilős OB (általánosságban a ROB-ok kapcsán)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2015. Sze. 16., Sze, 11:19:08 CEST

Kedves Pista!

Jaj dehogy akarom én ezt a kérdést túlszabályozni!

Egy idézet a Kőbezárt lélek <https://www.youtube.com/watch?v=6X8Y43oYhJQ> c.
klasszikusból (19.56-nál), de érdemes az egészet meghallgatni :-)
*Riporter:*
* - Ki mit akar?*
* - Mit akar Józsi bácsi?*
*Józsi bácsi:*
*- Hagyjanak nyugodtan vizelni!*

Én is csak ennyit akarok.

Nekem édes mindegy, hogy milyen módon érjük el a nyugodt és gondtalan
könnyítés lehetőségét a karanténban, de ha eddig nem működött elég
hatékonyan a rendezők kapacitásfelmérő képessége, akkor talán lehet nekik
segíteni a jövőben azzal, hogy támpontokat próbálunk adni.

Mindenki vigasztalására:
Kaptam egy levelet magánban a jövő évi ROB rendezői közül, amelyből kitűnt,
hogy hasonló tapasztalatai miatt nagyon átérzi a problémát, és mindent
megtesz majd a helyzet normalizálására.
Ezt előre is nagyon köszönjük!

kovacsp