[Tajfutas] Fair play

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2015. Sze. 14., H, 10:47:42 CEST

Idézet a Versenyszabályzatból

3.3. Kísérők és nézők
Kötelesek a versenybíróság utasításait betartani, a verseny időtartama
alatt csak a számukra kijelölt helyen tartózkodhatnak. A versenyben lévő
futókkal nem lehetnek olyan kapcsolatban, amely az eredményt befolyásolja.

5. Viselkedés a versenyen
- A versenyfeladat teljesítéséhez idegen segítséget nem vehet igénybe a
versenyző. Az eltévedt vagy megsérült versenyző, igénybe vehet segítséget,
de ezzel a versenyt feladta; a versenyzőt, ha igénybe vett idegen
segítséget a versenyből kizárják;
- a verseny résztvevői kötelesek a versenybíróság utasításait betartani, és
ne kíséreljék meg a verseny eredményét sportszerűtlen magatartásukkal
befolyásolni;

Ebbe belefér a ROB döntőn az utolsó három pontnál álló csapattársak
kiabálása, hogy melyik pont van a kőfal alatt, melyik a lépcsőn?
Sajnos volt pár versenyző, aki nem bírt ellenállni a csábításnak és
segített vagy legalábbis megpróbált segíteni a később bejövőknek. De
ugyanez volt a váltón is. Sajnálatos, ha valaki kihagyja az átfutó pontot a
verseny hevében, de nem fair a többiekkel szemben szólni neki ezért.

Bocs, de ez engem zavar, főleg ha miután figyelmeztetem, hogy ne tegye,
kapok egy kioktató, pikírt választ. Mert ő okos, szép és különben is...
Kíváncsi vagyok, mi lenne, ha egyszer tényleg betartanánk a szabályokat?

üdv
KG