[Tajfutas] FW: [ROB,ORVB] Hasznos információk, értesítő frissítés!

ROB & ORVB 2015 SZEGED tajfutas.szvse at gmail.com
2015. Sze. 11., P, 09:41:48 CEST

Kedves Gerzson!

Az értesítőben megtalálható minden olyan információ, amit tudnia kell a
versenyzőknek, mint ahogyan az is, hogy a karanténban van fedett hely.
ezen felül azonban nem szeretnénk plusz információt kiadni a versenyről
csupán a levlistán, amit a mezőnynek csak egy része olvas, mert úgy érezzük
ezzel rontanánk az egyenlő feltételeket.

Megértésedet kérjük és köszönjük!

a Rendezők

--

Szegedi Vasutas Sportegyesület - Tájékozódási Futó Szakosztály
http://szegedivasutasse.hu/

ROB, ORVB 2015 SZEGED
http://szvse.hu/rob2015

HUNGÁRIA KUPA 2016 MISKOLC